Segon premi al XX Fòrum de Treball de Recerca de Castelldefels

🔝 Al nostre institut estem d’enhorabona, ja que el nostre alumne de 2n de Batxillerat, J.M., ha guanyat el segon premi en el XX Fòrum de Treballs de Recerca de Castelldefels, celebrat el passat 10 d’abril a la Biblioteca Ramón Fernàndez Jurado.

🔎 El treball de recerca portava per títol ‘Descobrim Castelldefels a través del seu patrimonim i l’aportació més important era la creació d’un seguit de rutes històriques on els principals protagonistes eren els elements patrimonials del nostre municipi.

💰A part del prestigi acadèmic que comporta haver aconseguit aquest premi, estava acompanyat d’una dotació econòmica. Aquest reconeixement és el fruit d’una gran dedicació, rigor i passió per part del nostre alumne durant mesos de feina intensa.
Felicitats, Jan!”