L’alumnat de 2n d’ESO visita Ràdio Castelldefels

El dimarts 6 de febrer vuit alumnes de l’Institut de 2n de l’ESO van gravar a Ràdio Castelldefels un programa de Ràdio i Escola, que es va emetre el dissabte 10 de febrer.

El N.S., l’A.L., la L.C., l’A.J., la C.M., la V.U., el M.B. i la J.C. van parlar sobre algunes de les activitats que han dut a terme a l’institut. Van explicar els projectes Pirates digitals, Ràdio Marines, La cursa pel planeta, El laboratori a la cuina, La fira medieval i Biodiversity conservation. Després parlaren del grup de música de la Julieta Cabré i el Mario Bermúdez i del seu proper concert el 9 de març. L’Aleix i la Clàudia comentaren l’estil de música del Reggaeton. A continuació, la Laia, l’Arlet, la Clàudia i l’Aleix compartiren amb els oients la seva afició esportiva, el futbol, i la seva experiència dins del futbol femení.  La Veronika, el Mario, la Julieta i el Nil expressaren l’emoció de participar en l’obra de teatre de l’optativa Fem teatre, que van representar l’1 de febrer davant l’alumnat de 1r i 2n d’ESO. I per acabar, el Nil feu un homenatge a Eugenio, explicant amb gràcia alguns dels seus acudits.

Els nostres joves locutors es van expressar molt bé i s’ho van passar genial.

Aquest és l’enllaç al programa: https://www.radiocastelldefels.org/programs/radio-i-escola

Aquí teniu alguns dels comentaris dels protagonistes sobre l’experiència:

“Va ser una experiència nova, diferent i sobretot molt xula i em va agradar molt participar-hi, estic molt content d’haver anat” A. J.

“Per mi l’experiència a Ràdio Castelldefels va ser molt divertida i interessant. Ha sigut la primera vegada que he gravat un programa de ràdio i m’ha agradat molt. Tornaria a repetir 100%” A. L.