Visita al Parc Natural de Sant Llorenç

Visita al Parc Natural de Sant Llorenç amb els alumnes de 1r ESO

Un cop més, els dies 8 i 9 de novembre hem tornar a visitar el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i hem pujat al cim del Montcau. Aquest any, les condicions meteorològiques no han estat molt favorables. Recordem que està essent un dels anys més plujosos registrats mai, amb precipitacions que han doblat el que és normal en aquests indrets. Per sort, la pluja ens va respectar, i malgrat que el segon dia hi ha via molta boira en el cim, hi vam pujar. Degut a la boira, malauradament no vam gaudir de les magnifiques vistes que permeten veure gran part de nostre territori, des dels Pirineus fins el mar. Tot i això, les activitats de vegetació i geologia es van fer sense problemes. Una bonica activitat que permet completar sobre el terreny, allò que expliquenm a l’alumnat en les classes de Ciències Naturals.

Xavier Santos