Simposi Contra el Bullying

IMG_20170502_080853
Els alumnes de l’equip de mediadió (3r ESO) de l’ins “les Corts” han participat en el 1r simposi contra el BULLYING, organitzat pel Col·lectiu FU ( ) i la Fundació FC Barcelona que s’ha celebrat els diez 27 i 28 d’abril de 2017.

El Col·lectiu FU, amb seu virtual a Barcelona, és un projecte auto sostenible que funciona des del 2007 (aglutina Campus literari, Campus per la pau, treball de l’escriptora Lolita Bosch i el Fu Global). Contra violències, desigualtats, pobresa…..

Fundació FC Barcelona, amb el seu nou pla estratègic 2016-2021 estableix com a línies
d’actuació principals: accés a l’educació, prevenció contra la violència infanti juvenil i lluita
contra l’exclusió social mitjançant l’esport i l’educació en valors.

Artistes, periodistes, escriptors/es, professionals i persones afectades directament pel
bullying, han col·laborat de manera voluntària per alçar la veu contra el bullying de manera
contundent i, amb l’objectiu que les escoles prenguin un rol actiu contra el bullying, però
també que s’adhereixin al Manifest Alan.

Per tal que siguin accessibles a tothom, tinguin el màxim abast possible i es puguin
seguir en directe a totes les escoles, les jornades s’han retrasmés per streaming en canal obert, i estan disponibles online.