Mostra de Serveis Comunitaris al Districte

Els nostres alumnes han participat en una taula redona on es reflexionava sobre el significat dels Serveis Comunitaris que aquest any han realitzat.

Així parlen de les seves aportacions els referents dels Districte:

” Teniu un alumnat amb idees molt clares, que sap expressar i comunicar tot el que ha après. Si algú encara en tenia algun dubte, els joves no passen de tot. Tenen ganes d’aprendre i de ser ciutadans i ciutadanes de primera: volen que se’ls reconeguin els seus Drets, però saben quins són els seus Deures. Es posen al servei de les altres persones, siguin del barri o de 4000 quilòmetres de distància. I la sort que ho han pogut aprendre i demostrar gràcies de poder estudiar en centres que tenen consciència que s’ha de canviar la manera d’ensenyar i aprendre. A poc a poc, sense presses, però amb uns objectius clars on es vol arribar. També ho han pogut aprendre i demostrar amb un professorat compromès amb la seva feina, que no estalvieu esforços per fer-ho el millor possible. I avui hem vist que ho esteu aconseguint.”

Gràcies per haver-nos fet passar una estona com la d’aquesta tarda.