Ens apropem a l’Hinduisme

Qui no ha sentit parlar de la Índia?… I que en sabem?

Aquest dilluns 16 de desembre, els alumnes de 4t de Religió que han treballat el Hinduisme, han rebut la visita de la Teresa Rubiés Prat, exprofe de institut, que ha col.laborat durant molts anys amb la ONG: Creative Handicraf, que treballa amb dones a la India, i  que ara que cada any passa temporades a  Bombay

I la Marina Plazas, farmacèutica que aquest estiu ha fet un voluntariat a la Índia amb l’ONG: CCDT (Commited Communities Development Trust) aquesta entitat local, treballa per empoderar les famílies més desfavorides de la ciutat de Mumbai, fomentant el seu propi desenvolupament i també amb nens i nenes que son deshauciats per ser portadors de VIH.

Les dues ens han mostrat fotos de la seva experiència i ens han explicat, la realitat del dia a dia en aquest país on la cultura i la religió han construït una manera de viure completament diferent a la nostra. Escoltar-les ens a apropat a la diversitat religiosa del món.

Mar Vara
Professora de Religió