Els nostres alumnes a la Ràdio

El passat 2 de maig de 2019, els joves de 7 centres de les Corts van assistir a la Ràdio del CRP Les Corts per realitzar una gravació de les seves propostes d’ApS treballades curant el curs 2018-2019.
Un format taula rodona acompanyà les presentacions d’aquests alumnes. El debat el dinamitzà en Martí Boneta, director del CRP Les Corts (Referents en Aprenentatge i Servei).

Aquestes propostes també es varen exposar a l’acte de reconeixement el  dilluns 6 de maig a la Plaça Comas del districte on es va realitzar la taula rodona, in situ, comptant amb la participació dels mestres dinamitzadors de les propostes treballades així com representats de les entitats.

Tres alumnes de 4t, varen anar com a representants del Servei Comunitari que han fet aquest curs.

Aquí teniu el PROGRAMA DE RÀDIO que varen fer.