Campanya: Banc d’Aliments

Benvolgudes famílies:

Com cada any comencem la campanya solidària amb el Banc d’Aliments amb el lema: “La Fam no fa vacances” i com sempre esperem i demanem la vostra col.laboració.

Els alumnes de 2n d’ESO han rebut la visita d’uns voluntaris que en primer lloc han explicat l’actualitat de la pobresa a Catalunya, com treballa el Banc d’Aliments i en que consisteix aquesta campanya i son els promotors a tot l’INS, de manera que s’encarreguen de la difusió.

Fins el 11 d’abril, tots els alumnes poden portar aliments i deixar-los a l’entrada de l’INS o a les pròpies aules. Ens demanen que portem: oli amb botella de plàstic (girasol o oliva), arros i pasta.

Amb aquesta campanya volem que els nostres alumnes siguin conscients de la realitat de una Barcelona que sovint els queda molt lluny de les seves vides diàries i que puguin valorar la generositat i la solidaritat.

Com sempre moltes gracies per fer-nos costat!

ALBUM DE FOTOS