Xerrada: Què és un científic? Què fa?

El passat 21 de desembre, la Dra. Neus Cols, investigadora del Departament de Genètica de la Universitat de Barcelona durant 23 anys, ha vingut a l’INS Les Corts per impartir una xerrada als/les estudiants/es de 1rESO. La xerrada es va fer a la Biblioteca i portava per títol Què és un científic? Què fa? La visió que tenen molts alumnes sobre els científics i què és la investigació està plena d’estereotips. Des d’una visió molt particular aconseguida amb una llarga experiència, la Dra. Cols va trencar amb aquests estereotips intentat destacar quines són les qualitats per ser un científic. Així mateix, va transmetre el valor que té el treball fet amb rigor i el plaer que pot suposar l’adquisició de nous coneixements, dos elements fonamentals al voltant de la recerca. Finalment, es pretenia que els alumnes s’adonessin dels avantatges que la Ciència proporciona a la vida i al benestar dels ciutadans. Força alumnes van mostra interès en el tema, fet que va quedar palès pel nombre de preguntes que van fer.

xerrada_21de_foto2