Setmana sense soroll

L’alumnat de 4t B que fa el Servei Comunitari dins la Microxarxa Sssplau del programa Escoles + Sostenibles van anar per totes les classes de la ESO durant la setmana del 26 al 30 d’abril per a fer el seu servei actiu.

Vàrem elaborar una presentació per passar a les classes per tal d’informar sobre la “Setmana Sense Soroll”. Contenia un audio mapa i 2 videos. En l’últim video la classe había de respondre unes preguntes. A l’acabar la presentació, fèiem unes activitats: el telèfon i un joc de pel·lícules.

En el joc de telèfon l’alumnat havia de passar-se una frase xiuxiuejant fins a l’altra punta de la classe. I en el joc de les pel·lícules s’havia d’imitar una peli amb mímica i els altres l’havien d’endevinar. Tot s’havia de fer en silenci és clar.

Als guanyadors de cada classe els repartíem uns punts de llibre i unes enganxines. N’hi havien de verds, grocs i blaus sobre la Setmana sense soroll.

També vàrem elaborar uns pòsters de conscienciació, que hem repartit per l’institut, per que la gent els observi i reflexioni sobre el soroll que hi ha a l’institut.

Pol Rabella i Oscar Garcia

Fotos aquí.