Projecte Escoles +Sostenibles

El curs 18-19 comencem un projecte ambiciós a l’INS Les Corts.Des de primers d’octubre es durà a terme el Projecte Escoles +Sostenibles, que va  néixer  l’any  2001  en  el  marc  del Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat de Barcelona, amb l’objectiu de contribuir a la sostenibilitat des de l’educació i amb el reconeixement de les escoles i instituts com a  agents de canvi a la ciutat.  És el primer any que el nostre Institut participa i, per tant, son moltes les millores que podem fer per contribuir a la millora del nostre entorn més proper, i també medi ambient a escala global. En concret, els alumnes de 1er d’ESO podran involucrar-se per aconseguir els 2 objectius del curs: millorar la biodiversitat i reduir els residus que produïm. Aquestes accions no només es troben dirigides a l’alumnat, sinó a tota la comunitat educativa i, perquè no, també tractarem de produir canvis sobre la forma que entenem el medi ambient a casa. És per això que la nostra primera acció, en la qual ja estem treballant, serà la de substituir els embolcalls dels esmorzars (de plàstic, paper d’alumini, etc.) per altres més sostenibles i reutilitzables. Ja hem participat en la primera reunió D’Escoles + Sostenibles, on hem comprovat com altres instituts i escoles treballen, i on ens han obsequiat amb el diploma que acredita la nostra participació com podeu veure a les fotos. Us convidem a afegir-vos a E+S!