Projecte “Ens coneixem?”

Els alumnes de l’aula d’acollida de l’Institut Les Corts (Districte Les Corts) hem participat en un projecte amb altres aules d’acollida dels districtes Sarrià-Sant Gervasi i Les Corts. El projecte ha consistit a mantenir correspondència amb alumnes d’aula d’acollida d’altres centres.

Hem intercanviat per correu electrònic tres textos. “El meu país…” ha estat el primer text: hem escrit deu informacions o pistes del nostre país d’origen i el destinatari havia d’endevinar quin era aquest país. Un cop endevinat el país, el segon text s’ha titulat “Com soc?” i hem hagut de fer la nostra descripció (física, de caràcter i de gustos) en deu informacions. Per  acabar, hem escrit “Una llegenda del meu país d’origen”, en el marc de la celebració literària de Sant Jordi.

En total hi hem participat tretze alumnes de l’Institut Les Corts i quinze alumnes dels altres centres. Les nacionalitats d’origen del total d’aquests alumnes són: xinesos (2), nord-americans (1), hondurenys (2), palestins (1), colombians (4), pakistanesos (1), dominicans (1), bolivians (1), cubans (1), veneçolans (5), brasilers (1), algerians (1), marroquins (1), indis (1), argentins (1), salvadorenys (1), georgians (2), russos (1).

Ha estat una experiència molt enriquidora i que ens ha permès conèixer, tot i que virtualment, altres alumnes nouvinguts.