Primera edició de la Mostra Internacional de Curtmetratges de Les Corts

Aquest juny se celebrarà la primera edició de la Mostra Internacional de Curtmetratges de Les Corts els dies 13 de juny a les 18.30 h. al Centre Cívic Josep Maria Trias i Peitx i el 16 de juny a les 21.45 h. en una projecció a l’aire lliure a la Plaça Comas.

La projecció del dia 13 inclourà un petit cinefòrum després de la projecció amb membres dels equips creadors d’alguns dels curtmetratges projectats. El dia 16 també rebrem alguns convidats pertanyents als equips dels curtmetratges seleccionats que presentaran la seva obra abans de la projecció.

Aquesta primera edició de la Mostra Internacional de Curtmetratges de Les Corts ha sigut organitzada des del Projecte de Recerca i d’Aprenentatge i Servei en Gestió Cultural de 4t d’ESO de l’Institut Les Corts. L’alumnat, format per un grup de 13 nois i noies, han après l’ofici de la gestió cultural i l’han dut a la pràctica organitzant aquest esdeveniment.

La Mostra compta amb la col·laboració del Districte de Les Corts de l’Ajuntament de Barcelona, del Centre de Recursos Pedagògics de Les Corts (Consorci d’Educació de Barcelona) i del cicle cinematogràfic Pantalla Barcelona (l’alumnat organitzador de la Mostra participa en la programació d’una sessió del Pantalla Barcelona de tardor-hivern i els curtmetratges guanyadors dels dos premis del públic que atorga la Mostra seran projectats en sessions del cicle d’estiu i del cicle de tardor-hivern del Pantalla Barcelona al Centre Cívic Josep Maria Trias i Peitx).

Podeu trobar més fotos AQUÍ.