Magic Line

Aquest passat diumenge 1 de març ha tingut lloc la Magic Line. La Magic Line és una cursa solidària que organitza Sant Joan de Déu on els diners recol·lectats van a l’obra social Sant Joan de Déu. L’institut ha participat com a un punt d’avituallament d’aquesta cursa. Ja fa 4 anys que l’institut hi participa montant aquest punt d’avituallament i aquest any els encarregats d’organitzar-lo han estat els alumnes del treball de recerca de física i química de 4t d’ESO. A més a més, uns companys van participar en aquesta mateixa caminada i per poder fer la caminada, es van posar un repte de 250€ i finalment acabant aconseguint 306€. Aquest i altres centres i organitzacions que també col·laboraven en aquest projecte van recol·lectar per a la fundació Sant Joan de Déu un total de 388.483€, una xifra inimaginable! Gràcies a tots els participants, a les famílies i als alumnes, sense vosaltres no hagués estat possible tirar endavant aquest repte.

CAMINAR TRANSFORMA!!!