Iniciativa de 1r d’ESO per donar suport a Open Arms

“L’alumnat de 1r d’ESO hem fet aquests últims dies una activitat amb l’ONG Open Arms, per tal de conèixer de primera mà de què tracten les seves actuacions, quin és el seu funcionament i les experiències viscudes per les persones que hi col·laboren al llarg d’aquests anys de funcionament. L’ajut que presten als refugiats que intenten travessar la Mediterrània fugint de la guerra i la misèria per aconseguir una vida millor per a ells i els seus fills i filles ens ha commogut profundament i ens ha fet més conscients de com és d’important que organitzacions com la seva puguin continuar salvant les vides d’aquestes persones. És per això que hem decidit fer-los un donatiu, que esperem recaptar amb la venda de plançons de diversos vegetals que es poden conrear a casa. Aquest planter, l’hem comprat a un hivernacle d’Horta, a un preu reduït, i l’alumnat de 1r d’ESO el vendrà a la resta de l’alumnat i al professorat de l’institut. Vendran plançons de cebes, enciams i pastanagues al mòdic preu d’1 € i tomaqueres a 1,5 €. Us animem a participar en aquesta activitat i així col·laborar amb Open Arms alhora que omplim de verd els nostres balcons i terrats amb plantes que podem cultivar a casa, veure-les créixer i gaudir fent-nos-en una bona amanida. Els horaris de venda seran el dijous i el divendres d’aquesta setmana, a l’hora del pati i també a l’hora de sortida. Us agraïm per endavant la vostra col·laboració.

“Salutacions cordials”

***Tutores de 1r!