Premis Cangur 2018

El Teatre Poliorama va acollir, el 15 de maig, l’acte de lliurament dels premis de la Prova Cangur de Matemàtiques 2018, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques, filial de l’IEC, en què han participat més de cent tretze mil alumnes, procedents de més de mil cent centres educatius de tot Catalunya.

El nostre alumne de 1r d’ESO Adrià Salvador classificat en 15è lloc d’entre un total de 23.718 participants va recollir un dels premis i la Joana Pech de 3r d’ESO va quedar classificada en primer lloc al Concurs Marató de Problemes.

La participació de l’Institut Les Corts a les Proves Cangur del 15 de març va ser de 80 alumnes i tots els que han obtingut una puntuació d’entre l’1% millor rebran properament un diploma de menció honorífica. Aquests alumnes són: Joaquim Larroca i Ferran Alía de 1r d’ESO, Maxim Rossokha, Albert Botanch i Ferran Armengol de 2n d’ESO i Joana Pech, Júlia Alía, Alex Arranz i Oscar Arranz de 3r d’ESO.

Moltes felicitats a tots i totes!!!