Embolcalls més sostenibles

L’Institut INS Les Corts participa des de fa 4 anys en la xarxa Escoles + Sostenibles, un moviment integrat per nombrosos escoles i instituts de Barcelona que tenen com a principal objectiu, la sensibilització de l’alumnat en la defensa d’hàbits sostenibles que contribueixin a millorar l’estat de salut del nostre planeta. Entre les activitats que fem a l’institut, participem en la microxarxa Embolcalls més Sostenibles. Enguant ja hem rebut els embolcalls (veieu la fotografia) i ben aviat. l’alumnat de 4t d’ESO que fa el Servei Comunitari en aquesta microxarxa, s’encarregarà de repartir-los a l’alumnat de 1r d’ESO. La diagnosi que vam fer al desembre ens indicava que encara hi ha molts alumnes que fan servir paper d’alumini i plàstic per embolicar els entrepans del l’esmorzar. Esperem que amb aquesta iniciativa, canviem la tendència de fer servir embolcalls d’un sol ús. D’aquesta manera, la  comunitat educativa de l’institut posarà el seu granet de sorra per la protecció del nostre medi ambient.