Els Serveis Comunitaris van a la Ràdio

ApS a la Ràdio.

Els projectes d’aquest curs han volgut sortir al carrer i explicar que han fet i com han treballat aquest curs. El programa de Ràdio que teniu aquí sota, ens ajuda a entendre quins són els objectius d’un Servei Comunitari i també ens fa un petit resum de 3 dels ApS que s’han fet aquest curs 2020-21 tot i les dificultats del COVID.

• Projecte Scholas: El projecte pretén apropar els joves a la seva realitat a través de la participació i del compromís social, cívic i polític. Es genera un àmbit d’aproximació a les problemàtiques quotidianes de la comunitat de cada jove des d’una perspectiva constructiva, on l’estudiant participa a través de la recerca i la posterior presentació de propostes i solucions.
  • Projecte @remobil: La Plataforma SETEM, ens ha guiat fins a realitzar aquest projecte sobre Economia Solidària, en el qual hem triat fer aquesta campanya al Institut i col·laborar amb INTERMON_OXFAM en la recollida de mòbils.
    Aquí teniu els nostres vídeos de promoció: https://drive.google.com/drive/folders/1ipvv7TIA0FBg9-jZSpQJPkxn3ozlpRw-?usp=sharing
  • Projecte Tornem a l’Escola: Després de parlar amb les Escoles de Primària que tenim al voltant, una Escola ens ha obert les portes per poder posar en pràctica els tallers que hem preparat a l’assignatura de TIC, consistents amb retallables que ajudaran a entendre millor les figures geomètriques.

Tot ho teniu en aquest enllaç:   4T ESO en Directe

Mar Vara