Els alumnes de Biologia i Ciències de la Terra visiten el Remolar

La reserva natural del Remolar i les Filipines és un indret proper a Barcelona però desconegut per a molts barcelonins. Té un interès innegable perquè els seus aiguamolls creen un espai magnífic per a les aus migradores. A més, les dunes del Remolar són habitats interessantíssims per a moltes plantes que només viuen en els sorrals litorals i serveixen per a la cria de molts ocells limícoles. El dimarts 12 de desembre els alumnes de Biologia i Ciències de la Terra varen visitar aquest espai protegit, primer a la platja del Remolar i després als aguaits de les Filipines. Tot i que encara no ha arribat el gruix d’ocells hivernants des del nord d’Europa, des de l’aguait de les pollancres es van veure cabussets, xarxets, cullerots, coll verds, bernats i fotges, entre altres ocells. Tot i que el dia va ser fred, la tramuntana ens va permetre gaudir d’un dia amb força sol.