BML 2017/18

Benvolgudes escoles i instituts que col·laboreu fent de voluntaris a la Magic Line,

Et volem donar les gràcies de nou!!!! Aquest any l’hem tornat a fer grossa! I fins i tot una mica més grossa: 13.000 caminadors, 912 equips inscrits, 870 voluntaris de suport als trams, dinamització i gravació d’imatges, al voltant de 300 entitats (empreses, escoles, institucions, i altres organitzacions), i més de 343.000 € recaptats (superant el repte que s’havien marcat inicialment)!!

Gràcies per la teva tasca i pel teu compromís. La Magic Line ha estat possible per molts esforços, … i entre ells per la teva ajuda. Sense tu i la resta dels 870 voluntaris, els 13.000 participants no haurien pogut gaudir de tot aquest camí de Solidaritat. AMB TU SOM MOLTS MÉS! Gràcies per haver-ho fet possible.

ALBUM DE FOTOS