Al ritme del nostre origen

L’alumnat de l’aula d’acollida hem fet un podcast amb les nostres cançons favorites en el marc d’un projecte de ràdio.

Hem gravat els àudios a l’estudi de ràdio del Centre de Recursos Pedagògics Les Corts i ens han ajudat l’Elena, l’Aixa i la Sandra del Punt d’Informació Juvenil Les Corts.

Primer vam triar les cançons i en vam buscar informació. Vam fer un escrit sobre la nostra cançó i el vídeo oficial. Després vam gravar els àudios a l’estudi. Finalment, vam mesclar els nostres àudios amb la música escollida. Per acabar, vam fer la il·lustració i el text de presentació per al blog Biblioteca Vivent.

Hi hem participat l’Elizabeth, la Fatma Zhora, el Dimitrii , de primer, el Cauã, de segon, l’Alejandro, l’Eimy, la Leidy, l’Andy G., el Qasim, el Jiale, de tercer, i el Nico, l’Andy S. i el Saba, de quart.

Esperem que les nostres cançons us agradin molt!

Hi podeu accedir aquí.