Participació als Jocs Florals escolars de Les Corts 2022

Aquest any el Jurat del districte va seleccionar tres dels sis textos guanyadors dels Jocs Florals del nostre centre per participar a la fase final dels Jocs Florals escolars de Les Corts. Dimarts passat es va celebrar l’acte de lliurament de premis i el poema Negror de Sergi Vilanova de primer d’ESO va guanyar en la seva categoria i, per tant, participarà també als Jocs Florals escolars de la Ciutat de Barcelona. Els altres dos textos (L’acompanyant d’aquella nit de Carlota Pradas de 1r de Batxillerat i No estem perduts de Ferran Soler de 2n de Batxillerat) van quedar finalistes. Enhorabona als tres!

Aquí teniu la gravació de l’acte dels XXXVI Jocs Florals del districte organitzat pel CRP de Les Corts:

Departament de llengua i literatura catalana