Identificació d’arbres al Parc de la maternitat.

Els alumnes de 1r d’ESO han sortit al mati a les hores de laboratori de les classes de naturals a conèixer els arbres del nostre entorn. El parc de la maternitat ofereix una gran oportunitat per conèixer tant espècies autòctones com espècies d’arbres ornamentals procedents d’indrets llunyans, però que porten molt de temps adaptats a l’ambient mediterrani. Els alumnes de 1r proveïts de claus dicotòmiques han anat identificant tant les espècies més emblemàtiques del parc com altres que passen més desapercebudes però igualment importants per la biodiversitat del parc. Així han après a identificar, pollancres, roures, til·lers, arbres de l’amor, desmais etc. En una activitat integrada en l’entorn del centre amb l’objectiu de respectar i preservar la biodiversitat més propera a nosaltres.