3rt i 4rt d’ESO: Intercanvi lingüístic i cultural Alemanya- Ins Les Corts

Del 6 al 12 de juny, alumnes d’alemany i anglès de l’institut hem acollit un grup de divuit estudiants de l’escola Marie-Curie-Gymnasium de Hohen-Neuendorf. Durant aquests dies, hem compartit amb els nostres “Austauschstudenten” un munt de vivències, els nostres costums i cultura, i hem estat els amfitrions de la nostra ciutat. A l’institut, han pogut conèixer alguns dels nostres companys i companyes i els hem fet partíceps del nostre dia a dia, a més d’ensenyar-los alguns dels llocs més emblemàtics i bonics de Barcelona. Junts, hem redescobert el Parc Güell, La Pedrera, La Sagrada Família, el barri gòtic i Les Rambles, entre d’altres.

Tots hem gaudit molt d’aquests dies i hem après coses noves, a més de practicar idiomes, és clar! Sens dubte, ha estat una experiència molt enriquidora i, per sort, ja no queda gaire per a poder-nos retrobar a Alemanya el proper mes d’octubre. Bis bald, Freunde!

Anabel Talens
Lídia Segura