Dia Internacional per a l’Eliminació de les Violències envers les Dones

Avui 25N és el dia Internacional per a l’Eliminació de les Violències envers les Dones i per tal de fer front a totes les violències masclistes, volem dir-vos que tot l’alumnat de 1r de batxillerat, des de la matèria de castellà aquest 1r trimestre han llegit  El encaje roto de l’escriptora Emilia Pardo Bazán.

Es tracta d’una antologia de relats de violència vers les dones que tot i ser un llibre del segle XIX és modern i terriblement vigent perquè l’escriptora ens parlar de problemes que malauradament estan molt presents en la nostra societat: la por, els estereotips, la violència psicològica, la violència física, la sexual, la que es veu i la que no…

En la següent presentació podeu veure quien és el treball de lectura que havia de fer l’alumnat de 1r de batxillerat.

Per una vida lliure de violències masclistes!!!

Gràcies!