XERRADA DE L’EMPRESA GRÍFOLS A L’ALUMNAT D’FP

Aquest dimarts 14/11 tot l’alumnat d’FP va participar en una xerrada de Grífols, una de les empreses de fundació catalana actualment més importants i líder mundial en la producció d’hemoderivats. Per part de l’empresa va assistir representació de RRHH i de dos antics alumnes de La Romànica, actualment treballadors en actiu a Grífols, que van explicar l’activitat que realitzen, així com les oportunitats laborals o de pràctiques dual que ofereix l’empresa. La xerrada va ser molt engrescadora per a l’alumnat, que va poder fer preguntes directament als ponents i conèixer de primera mà quins són els requisits i actituds que demana l’empresa als seus treballadors i treballadores. Des de l’empresa, a més, es va obsequiar l’alumnat present amb una bossa, llibreta i bolígraf.

Continuem treballant per apropar el nostre alumnat d’FP al món laboral i professional, facilitant la seva inserció un cop acabat els seus estudis al centre.