Voluntariat i treball cooperatiu a l’hort

Arribant a final d’any creiem que des d’aprenentatge servei hem d’agrair la feina d’una persona que exerceix el voluntariat al centre, l’Antonio Mesa. L’Antonio s’encarrega, des de l’estiu passat, de tenir cura de l’hort del centre i donar-li una imatge cuidada.

A principi de curs, quan vam començar el projecte de servei comunitari, vaig veure el canvi d’estat de l’hort a millor i em vaig informar de qui estava al darrere. Vaig conèixer a l’Antonio i parlant li vaig demanar si podríem fer una acció voluntària amb l’alumnat de tercer. Ell va acceptar de seguida i al mes d’octubre vam començar el projecte de treball a l’hort.

Avui dia, la valoració és molt positiva perquè estem establint vincles intergeneracionals i l’alumnat mitjançant el treball cooperatiu veu com el treball i la paciència dona els seus fruits.

Plantació de pastanagues per part de l’alumnat de tercer:
Tasques de neteja amb l’alumnat: Plantació de maduixes:
Treballs de manteniment: l’Antonio ens ensenya com utilitzar l’aixada:

Aquest pròxim 2022 confiem a poder seguir compartint hores amb l’Antonio i aprenent valors personals i cívics.