Visitem la BBRAUN a Rubí

Els  alumnes  del  Cicle  Superior  de  Fabricació  de  Productes  Farmacèutics, Biotecnològics  i  Afins  van  visitar  els  passats  dies  20  i  27  d’  abril  les  instal·lacions  de  l’empresa  BBRAUN  a  Rubí. És  una  de  les  principals  empreses de  tecnologia  mèdica  i  té  com  a  objectiu  protegir  i  millorar  la  salut  de   les  persones  en  tot  el  món.

A  la  planta  de  Rubí  fabriquen  sèrums  fisiològics  sense  i  amb  principi  actiu, material  quirúrgic  com  sutures  i  agulles  quirúrgiques  i  altres  formes  estèrils.

La  formació  rebuda  va  ser  molt  profitosa  pels  alumnes  i  van  poder  comprovar  in situ la  gran  automatització  i  enorme  productivitat  que  disposa  BBRAUN