3r ESO Exposició Controles?

Sota el nom de Controles?,els alumnes de 3r d’ESO han pogut conèixer, gràcies a formadors experts a l’Espai La Roma, els problemes que comporten drogues com el cànnabis, el tabac, l’alcohol i altres. Els professionals van anar explicant l’exposició i ,després, van dinamitar un procés de participació, reflexió i diàleg a l’entorn de l´ús indegut d’aquests estupefaents. Després de la visita guiada a l’espai habilitat, l’alumnat està rebent unes activitats complementàries amb les tutores i el tutor corresponent, on es presenta en forma de jocs, a través dels quals els adolescents, de forma dinàmica i en petits grups, poden completar la informació i les reflexions generades durant la visita a l’exposició.