V SETMANA TÈCNICO-CULTURAL de Formació Professional

Text: Departament de Formació Professional

Imatge: Anna Garcia

Els dies 26, 27 i 28 de març tindrà lloc la V Setmana Tècnico-Cultural de Formació Professional de l’Institut la Romànica, organitzades pel departament d’FP amb el suport de l’Ajuntament de Barberà del Vallès i del Ministerio de Educación y Formación Profesional i el Fons Social Europeu.

La V Setmana Tècnico-Cultural s’iniciarà el 26 de març  i comptarà amb la participació de més de 25 empreses del sector químico-farmacèutic. L’esdeveniment servirà perquè l’alumnat dels cicles formatius de la família professional química entri en contacte amb empreses del seu sector, i d’aquesta manera enfortir el lligam entre el sector empresarial i educatiu.

El mateix dia 26 de març a les 15:45 hores, començaran les jornades amb una conferència inaugural i posteriorment es realitzaran els ‘work-cafès’, una sèrie de xerrades on l’alumnat de formació professional tindrà l’oportunitat de conèixer i parlar amb representants d’empreses del sector en el qual s’estan formant.

Aquesta primera sessió servirà perquè més de 200 alumnes del centre educatiu s’apropin a les oportunitats de trobar feina i coneguin quins son els perfils que demanen les empreses del sector químico-farmacèutic. Els posteriors dies serviran per realitzar diferents activitats, com ara tallers i visites a empreses punteres del sector químico-farmacèutic.