SORTIDA FORMATIVA A MOHES CATALANA

Els  alumnes  del  Cicle  Formatiu  de  Fabricació  de  productes  farmacèutics, biotecnològics  i  afins   van  visitar  els  dies  9  i  16  de  març  l’  empresa  MOEHS  CATALANA  ubicada  a  Rubí. Van  poder  visitar  les  instal.lacions  i  veure  el  funcionament  de  producció  de  més  de  30  principis actius  que  l’  empresa  fabrica  per  vendre’ls  a  laboratoris  farmacèutics  d’  arreu  del món.

El  grup  MOEHS té una presència  mundial en més  de  90  països i ha obert  un  nou  centre  d’  Investigació  que  alberga  laboratoris de Desenvolupament d’  Anàlisis i laboratoris  de  Desenvolupament  de  processos.

Pels  nostres  alumnes és  una  experiència  molt  enriquidora  i  formativa,  a més  de  tenir  la  possibilitat  de  realitzar  la  seva  formació  Dual  en aquesta  empresa.