Roses amb química!

L’alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat utilitzen la ciència per fer roses per Sant Jordi 2020
Creient que la ciència es fa observant, pensant, fent, equivocant-se, i explicant a un altre com has fet les coses, la Rosa Maria Segura, professora del Departament de Ciències Naturals, va enviar a l’alumnat d’ESO i Batxillerat una proposta per poder fer roses a casa aquests dies de confinament, amb materials que tots i totes tenim a casa:
FER UNA ROSA PER SANT JORDI, emprant una tècnica química: la cromatografia.
L’alumnat ha enviat les seves fotografies i, per tal que gaudiu tota la comunitat educativa dels resultats d’aquesta activitat, aquí teniu dos carrusels amb una selecció de les fotografies. GAUDIU-LES!
La ciència també es pot fer a casa. FELIÇ DIADA.
Autoria de les fotografies: Mar Pastor Checa, Helena Pardo Serra, Carla Osuna, Andrea Garcia Raya, Aroa Venta Rejas, Maria Tvrdy Torres, Iván Quintero Chávez, Claudia Rial Muñoz, Sonia Moreno Aguilar, Eva Karmas, Naiara Montavez Ramallo, Roger Alonso Llorens, Brenda Galante Muñoz de León, Laura Pou Calderón i Adrián Moreno Llaneli.