Restaurem mobiliari

Dins del marc del projecte Gaudir les formes, l’any passat, un grup d’alumnes de 3r d’ESO es va implicar en la restauració d’unes taules de fusta que estaven malmeses pel pas del temps i que es volien destinar a un nou ús. Seguint tècniques tradicionals per al treball amb fusta, vàrem sanejar i preparar el taulell, per a continuació, traspassar el disseny planificat i donar-li forma mitjançant pàtines amb productes naturals i pintura blanca.
En aquest inici de curs, hem completat la feina que es va dur a terme i ja podem contemplar dues de les que van crear. També tenim previst, si les condicions ho permeten, restaurar-ne dues més, així com uns bancs que necessiten la transformació que pot aplicar el nostre alumnat. Desitgem que us agradi!

Si esteu interessats, podeu obtenir més informació i veure més imatges en els següents enllaços: Galeria d’imatges, 3r ESO, 2019-2020 / Descripció del projecte, 3r ESO. Treball realitzat a altres nivells: Galeria d’imatges, 4t ESO / Galeria d’imatges, 1r ESO. També podeu veure la feina que es va realitzar l’any anterior: Galeria d’imatges, 4t ESO, 2018-2019.

Projecte Gaudir les formes a la nostre web.