Quin Carnaval!

Els patis solen ser moments sagrats pel nostre alumnat. A partir de les vacances de Nadal, però, són també sagrats per començar a assajar les increïbles coreografies que l’alumnat prepara pel gran dia: Carnestoltes!

Com és tradicional, després de la Rua pels carrers del Barri de La Romànica, tenen lloc les actuacions, tant per al concurs de grups disfressats com també les actuacions de caràcter extraordinari, tant d’alumnat, com d’exalumnes, com de professorat.

Enguany, han estat guardonats els següents grups: 1r F, 2n D, 3r B i 4t B d’ESO i 1r de Batxillerat.

L’enhorabona!!!