Què fem a EF? Hoquei

I aprofitant la publicació de Carnestoltes, ens preguntem… I què més fem a Educació Física?

Un clàssic que mai falla! L’hoquei és un dels esports estrella de 2n d’ESO: agrada a tothom, sigui amb pilota o amb disc. Velocitat, rialles i molt bon joc… és un èxit any rere any!

A Instagram trobareu un vídeo ben xulo d’una de les sessions!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut