Premis “Crit en Pantalla”

La primera setmana de novembre vàrem fer el lliurament de premis del concurs de curtmetratges de por “CRIT EN PANTALLA”, promogut per l’AFA/AMPA de l’Institut. A més de les dues obres guanyadores, “El muñeco de castañas” (Zoe i Íngrid de 1r d’ESO) i “Cronos” (Pau, Melisa, Judit i Sònia de 4t d’ESO), totes les participants van rebre un petit detall gràcies a @ccbaricentro qui va col·laborar amb aquest projecte!

Moltes gràcies a totes les parts per fer-ho possible! Continuem educant en valors i fomentant la participació de tota la comunitat educativa!

Clica per veure l’article a l’Instagram de l’institut.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut