Posada en marxa del CLUB DE LECTURA

Després de dos cursos de treball intens per adaptar-la als nous temps, estem ja en camí de donar-li nous usos i una nova vida aquest espai imprescindible per al centre: la Biblioteca.

La Biblioteca de l’Institut ha recuperat el seu esplendor a través de la primera sessió del Club de Lectura. Tal i com us anunciàvem, el Club de Lectura, que està obert tant a l’alumnat, com al professorat, com a les famílies, s’ha inaugurat amb la novel.la La tresse, de Laetitia Colombani.

Alumnat i professorat del centre van poder conversar, analitzar i posar en comú la lectura d’aquest llibre, així com llegir en veu alta alguns dels seus paràgrafs, en qualsevol de les seves traduccions i a gust dels lectors i lectores, amb l’acompanyament al piano del professor Sergio de Orte.

La trena, tant físicament com simbòlicament, ha estat l’element que ha lligat les vides de tres dones, la Smila, la Sarah i la Giulia, ben diferents en aparença i circumstàncies personals, però amb molts punts de connexió, com la dignitat de les seves tres protagonistes i la lluita per sortir de les seves respectives gàbies.

Ha estat una experiència que les persones assistents els agradaria aviat repetir. Aprofitem per convidar a participar a totes aquelles persones que sigueu amants de la lectura, la conversa i la bona companyia.