Nadales per la Igualtat

Com ja sabeu, el 20 de desembre, darrer dia de classe abans de les vacances nadalenques, tots els departaments del centre vam organitzar tallers per a l’alumnat, abans de fer el lliurament de notes.

Enguany, el Departament de Ciències Socials van preparar un taller de Nadales Coeducatives, seguint la iniciativa de la Comissió de Gènere de l’AFA de l’Escola Fructuós Gelabert de Barcelona, per tal de trencar amb els estereotips sexistes i consumistes.

En el nostre cas, agafant també com a base la tradicional nadala “Fum, fum, fum”, l’alumnat va crear una nova lletra per reivindicar la IGUALTAT, la llibertat i el respecte.