Jornada d’entrenament de CatSkills 52 Laboratori d’Anàlisi Química a l’INS La Romànica

Durant la jornada del 13  de desembre de 2019 l’Institut La Romànica va coordinar  i desenvolupar  els Entrenaments del Campionat de FP de Catalunya de l’ Skill 52 Laboratori d’Anàlisi Química.

Al matí es van desenvolupar les proves d’entrenaments, que van consistir en la determinació de la concentració en sucre d’una mostra de suc comercial mitjançant la tècnica de la refractometria. Aquesta prova va ser preparada amb molta il·lusió pels membres de la Comissió d’Innovació FP de L’Institut La Romànica.

L’alumnat  va participar per parelles en representació del seu centre, tots els equips es van mostrar molt motivats  enfrontant-se  a un repte real. Va ser una jornada molt enriquidora per tothom que ha permès fomentar la cooperació, responsabilitat i confiança cap a uns resultats satisfactoris.

Els centres participants als Entrenaments han estat: Institut La Romànica ( Barberà del Vallès), Institut de Terrassa (Terrassa), Institut Joan Oró (Martorell), Institut Pompeu Fabra (Badalona), Institut Montiliví (Girona), Institut Provençana (Hospitalet de Llobregat),  Escola del Treball        (Barcelona), EMT Escola Municipal del Treball (Granollers), Institut Miquel Biada (Mataró), Institut Narcís Monturiol (Barcelona).

Empreses  patrocinadores:  Moehs Ibérica,Stabilit Europa,Sharlab, Waters, Vidrafoc, Pidiscat, Waters.

Entitats col·laboradores: Ajuntament de Barberà del Vallès.

A la tarda es va celebrar  l’acte de cloenda  al Centre Cívic Ca N’Amiguet on van asistir l’alumnat i professorat  implicat, les empreses patrocinadores i representants de l’ajuntament . i del Departament d’Educació. Durant l’acte es va fer el lliurament dels  premis a les 3 primeres parelles.

El primer premi va ser pels alumnes de L’Institut Provençana (Hospitalet de Llobregat)

El segon premi va ser pels alumnes de l’Institut Miquel Biada (Mataró)

El tercer premi va ser pels alumnes de Institut Narcís Monturiol (Barcelona)

Volem agrair a tots els participants, professorat, empreses patrocinadores i entitats col·laboradores per la il·lusió mostrada  en aquest projecte innovador  que permet promoure l’excel·lència en l’exercici de les competències professionals sent un estímul per millorar la qualitat de l’aprenentatge professional a Catalunya.

Agraïment especial també al professorat i alumnat del projecte de Cultura Popular de l’INS La Romànica, que va fer una actuació de ball de bastons al temps d’esbarjo.

Equip de coordinació del Skill 52 CatSkills
Comissió d’Innovació FP