Inici de Nadal a l’Institut La Romànica

Agraïm molt la dedicació i l’esforç de les nostres secretàries i de l’alumnat de 1r i 2n d’ESO (grups A i B de cada nivell) que ens han obert la porta nadalenca a l’Institut. Les nostres companyes han decorat l’arbre plantat al pati d’accés al centre i hi han instal·lat un altre arbre amb regals al vestíbul d’entrada. Per la seva part i en hores de tutoria, els alumnes han transformat les portes de les aules ubicades a la planta baixa oferint-nos un espai i un context més agradable i festiu.
Els felicitem per la seva creativitat, per la feina ben feta i per pensar per a tot el col·lectiu.