La Sextruck arriba a la Plaça del Mil·lenari

El passat divendres 19 d’abril, l’alumnat de 3r d’ESO va participar en el taller pedagògic anomenat La SexTruck. Aquesta caravana va oferir un espai on qüestionar, experimentar, intercanviar opinions i descobrir tot allò relacionat amb les sexualitats, les afectivitats i els feminismes. Dins d’aquest espai itinerant es va oferir un racó amb materials anatòmics dels òrgans reproductius i de plaer per descobrir el propi cos, un espai d’anticoncepció, un espai entorn la menstruació, un racó de concepció, embaràs i naixement, informació sobre les ITG (Infeccions de Transmissió Genital), una biblioteca amb una tria acurada de títols relacionats amb les sexualitats, les afectivitats i els feminismes, i un espai de projecció audiovisual amb recursos de qualitat.

Esperem que aquesta caravana educativa hagi sigut del grat del nostre alumnat i que es torni a repetir el curs vinent.