La Romànica present a l’Hospital de Terrassa

Ahir, alumnes i exalumnes del nostre centre, a través de l’Associació ARA I SEMPRE van estar presents a l’Hospital de Terrassa, tot fent una actuació amb tocs nadalencs amb la Colla Bastonera Les Romanes i el Ball de Panderos de Barberà del Vallès, per tota la gent gran de la planta de convalescència. Una tarda plena de màgia i que ens ha donat el millor dels regals: el somriure de cada persona del públic. Ens emportem aquest record dins del cor, amb un agraïment especial al Consorci Sanitari de Terrassa per la seva tasca i a l’Elena, com a responsable de la part de voluntariat. Amb aquestes fotografies d’ahir aprofitem per desitjar-vos molt bones festes i aquest mateix regal [un somriure ben sincer] per a vosaltres i les vostres famílies.

VISCA LA CULTURA POPULAR I VISCA LA MÀGIA DELS SOMRIURES!