JORNADA DE CLOENDA PROJECTE INTERNET SEGURA DE TU A TU

Text: Ester Alcón

Imatges: Mossos d’Esquadra

El divendres 14 de juny va tenir lloc a l’ Institut de Seguretat Pública de Catalunya, Mollet del Vallès, l’acte de cloenda del Projecte Internet Segura de Tu a Tu, que han dut a terme un grup de 16 alumnes de 3ESO durant aquest curs.

Tots els participants: Raúl López, Melanie Martínez, Paula León (3rA), Arnau Cruselles, Marina Gómez, Eloy Méndez, Soraya Jaughjough (3rB), Judit Gallegos, Gerard Hernández (3rC), Óscar Ahmed, Eva Karmas, Alejandro Jacobo, Paula Rioja (3rD) i Carlos Giménez, Gaela Cañas, Génesis Navarro (3rE), acompanyats per la professora responsable (Ester Alcón) i la Coordinadora del Nivell (Esther Perarnau), van gaudir i compartir la Jornada, que va consistir en:

Programa de la Jornada de Cloenda Internet Segura de tu a tu:

09:30  – 10:00 Benvinguda (Auditori)

10:00 – 13:00 Exposicions / visites instal·lacions / Esmorzar

• Exhibició Unitat Canina.

• Bulevard. Simulacions policials.

• Exhibicions vehicles : ARRO (Àrea de Regional Recursos Operatius)

• Exhibicions vehicles  ART (Àrea Regional de Trànsit)

• Taller Pràctic mosso per un dia.

13:00 Lliurament diplomes

• Lliurament de diplomes per part de les autoritats del CME.

13:30 Cloenda

• Cloenda de l’acteVal a dir que l’acte de cloenda va congregar a més de 250 alumnes d’altres centres que també han implementat aquest projecte.

Enhorabona per la feina feta!