GRADUACIONS de 4t d’ESO (promoció 2015-2019)

Fotografies: Elisa Román

TMC, dijous 27 de juny de 2019. S’apaguem els llums i es fa el silenci. Famílies, professorat i els nois i noies resten expectants. Estan a punt d’iniciar-se els actes de graduació i de comiat de l’alumnat de 4t d’ESO.

Comencen amb una actuació musical de la Combo Jove de l’Escola Municipal de Música, on vam poder veure com tocaven molts dels nostres nois i noies de 4t d’ESO.

A continuació, començaren els parlaments institucionals, plens d’emotivitat: primer el de la Carmen Aragón, Directora de l’institut i, seguidament, el del Daniel González Cabrera, Regidor d’Educació  i Primer Tinent d’Alcalde de Barberà del Vallès.

A continuació, les tutores de 4t d’ESO (Anna Lou, Imma Vidal, Sandra Moragues substituint en Sergi De Orte, Concepción Moreno i Maria Teresa Sánchez Costa), acompanyades de la Corpus Checa del Departament d’Orientació i la Isabel Morente com a Coordinadora de 4t, pujaren a l’escenari per dedicar-los, amb sinceritat i emoció, unes paraules de comiat.

I arribà el moment més esperat: el lliurament d’orles, de la mà de la coordinadora de 4t d’ESO, l’orientadora de 4t i de les respectives tutores de cada grup. Elegants i amb un toc de nerviosisme, els nois i noies que hem vist créixer enfilaren les escales per fer-se la darrera fotografia de grup.

I, per concloure, un pica-pica al soterrani del TMC mentre els flaixos dels mòbils anaven saltant aquí i allà en fer-se les darreres fotos, moltes ja de comiat:

Nois i nois de 4t d’ESO: Molts vau arribar amb 11 o 12 anys i, literalment, us hem vist créixer. Esperem que guardeu un bon record de la vostra estada a l’institut, que hagueu fet bones amistats i coneixences, i que us sentiu preparades i preparats per seguir el vostre viatge. Molts i moltes, seguireu el proper curs a l’Institut La Romànica cursant Batxillerat, un cicle Formatiu de Grau Mitjà o un PFI, però altres emprendreu el vol. Per això, tota la comunitat educativa volem desitjar-vos molta sort en els nous camins que aviat emprendreu.

Sort i fins sempre!