Graduacions de 2n Batxillerat (promoció 2014-2020)

Segur que a totes i a tots ens hagués agradat fer una graduació presencial, veient físicament com l’alumnat pujava les escales de l’escenari del TMC per rebre l’orla, per dir unes paraules, per fer alguna actuació, per immortalitzar el moment amb una fotografia de grup al costat dels companys i companyes…

Servint-nos de la tecnologia al nostre abast i amb molt bona voluntat, la Lourdes Ferran Boleda ha organitzat els actes de graduació de 2n de Batxillerat d’enguany en format virtual, que han tingut lloc el 25 de juny de 2020. Gràcies Lourdes!

Companys i companyes, professors i professores, tots i totes érem puntuals davant de l’ordinador, de la tauleta o del mòbil per assistir a la nostra primera graduació telemàtica, emocionats per tornar-nos a retrobar després de tres mesos de confinament:

L’acte ha començat amb imatges plenes de records de l’estada de l’alumnat al nostre centre. La gran majoria va arribar fa sis anys a l’institut i el professorat els hem vist créixer. El moment ha estat emotiu, amb esclats de rialles en veure’s a través dels anys mentre compartien records.

No ens hem estat de res: com és tradicional en totes les graduacions, hi han hagut parlaments per part de la Lourdes Ferran com a cap de la cerimònia, de la Carmen Aragón com a Directora, del Miquel Martínez, la Nieves de la Flor i l’Alba Llanes com a tutors i tutores dels tres grups, de la Sílvia Vallespín com a Coordinadora de Batxillerat i… també d’alumnes.

El Jordi Casado, l’Adrián Hernández, l’Antonio Tejada i la Lara Morante han compartit amb tots i totes els seus discursos, alguns de preparats, altres d’espontanis, però molt emotius i plens de sinceritat: els seus pensaments, les seves vivències a l’institut, algunes anècdotes i els seus sentiments en un moment tant simbòlic com aquest. Aquí teniu algunes captures de pantalla que immortalitzen aquests moments:

I, com no, també hi ha hagut el tradicional lliurament -virtual- de l’orla, de les Matrícules d’Honor i del Premi a l’Excel·lència de Batxillerat Carles Garcia:

Sense escenari, sense llums, sense micros… però teníem tot el què ens calia: les persones. Una graduació… entranyable.

Han estat molts els anys que els nois i noies que ara finalitzen l’etapa de Batxillerat han passat dins els murs de l’Institut La Romànica (sis, set…). Aquí han crescut, han viscut moltes experiències i s’han format com les persones que avui dia són.

Ara, tota la comunitat educativa volem desitjar-los molta sort ens els nous camins que ben aviat emprendran.

No ens oblideu, nosaltres no ho farem. I recordeu que l’Institut La Romànica és casa vostra.

Sort!!!