Gràcies REGINA, MONTSE I EMILIA

De ben segur que ara ja fa un temps que no veieu pel nostre institut a la Regina Tagliaferro, a la Montse Sorribas i a l’Emilia Moralo, oi? Totes tres han viscut una situació similar, que és que els ha arribat la jubilació estant de baixa laboral. Aquest és el motiu pel qual no han pogut acomiadar-se del seu alumnat, com a elles els hagués agradat fer.

Des de la comunitat educativa aprofitem per agrair-los tant anys de dedicació a l’ensenyament i al nostre institut, cadascuna des de les seves respectives disciplines:

REGINA TAGLIAFERRO:

Morning!

La Regina Tagliaferro, professora del Departament de Llengües Estrangeres, se’ns ha jubilat.

Va arribar al centre el dia 1 d’octubre de 1988 i durant més tres dècades ha estat professora d’anglès de l’Institut La Romànica, i també va tenir el càrrec de Cap de Departament de Llengües Estrangeres.

De tracte dolç i amable, però alhora una persona lluitadora, intuïtiva, participativa i extravertida, ha sabut sempre ficar-se l’alumnat a la butxaca.

Segur que la recordarem amb un somriure a la cara, amb un gran sentit de l’humor i sempre disposada a disfressar-se per Carnaval i per Halloween:

We love you Regina!!!

MONTSE SORRIBAS:

La Montse pertany a una de les generacions de professorat que ha vist més canvis en el sistema educatiu actual. Va arribar a l’Institut La Romànica el 17 d’octubre de 1985 i ha estat professora de matemàtiques durant més de 30 anys, així com Cap de Departament de Matemàtiques.

La Montse és una apassionada del llenguatge matemàtic i ha cercat sempre formes de fer arribar les matemàtiques a l’alumnat. Tot un repte!

Ha estat una professora entregada a l’ensenyament, molt dinàmica, disciplinada i responsable, sensible, íntegra i entranyable.

Els companys i companyes la trobarem a faltar, ja que han estat molts anys de convivència i d’aprenentatges al seu costat. Aquí la teniu amb les seves companyes del Departament de Matemàtiques:

EMILIA MORALO:

L’Emilia va arribar al nostre centre el dia 1 de setembre de 2005, fa també un bon grapat d’anys. Ha estat professora de llengua i de literatura castellana, i també Cap de Departament de Llengua Castellana.

Ha estat una persona totalment bolcada en l’ensenyament de la llengua i literatura castellana, tant a l’ESO com a Batxillerat i ha sabut transmetre a l’alumnat aquesta passió. De tracte exquisit, honesta, propera, lleial, culta i una gran lectora que ha fet estimar els llibres a l’alumnat.

De part de tota la comunitat educativa, volem agrair a la Montse Sorribas, a la Regina Tagliaferro i a l’Emilia Moralo, tres professores de vocació, tots aquests anys de dedicació al nostre centre i a l’ensenyament. Alhora, volem desitjar a totes tres el millor en aquesta nova etapa de les seves vides.

Molta sort en els nous camins i possibilitats que la jubilació us ofereix.

Us estimem!

1. Esther Perarnau

Moltes gràcies per aquest article!!! Estimadíssimes companyes gaudiu molt merescudament d’aquesta etapa!