FOTOFILOSOFIA 2022

Els alumnes de 1er de batxillerat han participat a la 16a Mostra de FOTOFILOSOFIA ,el 16 de novembre de 2022, a l’Aula Magna de la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona. Anomenem “fotofilosofia” a una fotografia retolada amb una pregunta de valors, fins, conceptes.

Les fotofilosofies que van fer els nostres alumnes les vam postejar al Blog del centre. Van penjar aquest blog a la web de la Mostra de Filosofia i els seleccionats per votació dels alumnes i professors van estar convidats a l’acte.

Durant l’acte es van presentar i comentar una selecció de les fotos que els instituts vam enviar, fent una menció especial a la nostra alumna de 1er de Batxillerat la Lucía Lujan.

1 Brian Madrigal Cortes – Creus que tot seria millor si haguessis pres un altre camí?

2. Aroa Cuéllar Vázquez – Cadascun té la seva perspectiva de veure la vida

21. Antonio Ortíz Folk – Construïm les nostres vides o vivim la que ens toca?

45. Lucía Luján Gordillo – Quan comences a estimar el dubte comences a entendre la filosofia – Menció especial

També vam rebre un diploma per haver participat