Disseny de logotip i eslògan

Els alumnes del projecte Aprenentatge i Servei (APS) han estat esbossant i dibuixant una imatge identificativa per crear un logotip, acompanyat d’un eslògan, que representi els valors d’aquest projecte. Amb aquests dissenys es va fer una exposició a la planta baixa del centre i es va motivar a l’alumnat a votar els més valorats. Entre aquests logotips finalistes, via formularis de Google, es va fer una nova votació, aquest cop entre el professorat.

A continuació us mostrem alguns d’aquests dissenys, entre ells els finalistes i el logotip guanyador del concurs. Desitgem que us agradi!

Dissenys de l’alumnat:
Exposició i logotip guanyador: