Comunicat famílies

Comunicat per les famílies d’Adrián Ortiz Mera, responsable de dinamització de l’alumnat i famílies:
Ara sí! Comencem la setmana que donarà el tret de sortida a l’inici del curs escolar 2022-2023!

Em dic Adrià i aquest curs us acompanyaré com a responsable de la dinamització d’alumnat i famílies, així com responsable del projecte de cultura popular del nostre centre.
Us escric aquest article per explicar-vos què o qui és l’AFA (antiga AMPA) i quin paper juga per a les vostres filles i fills.
Al final, el seu potencial depèn directament de la implicació de les famílies en aquesta associació, tant a nivell econòmic com a nivell humà. Però, per què explicar-ho per text? Millor us ho presentem en vídeo!

D’altra banda, i lligat amb el punt anterior, comunicar-vos que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO poden anar a recollir les claus de les guixetes/taquilles, a la sala de l’AFA (al costat de consergeria), els dies 7, 8 i 9 de setembre, entre les 11:50h i les 12:45h.
Hi haurà una representant allà per donar les claus a tot l’alumnat la família de les quals hagi fet el corresponent ingrés pel seu ús. Recordeu: la quota són 15€ l’any(+5€ per ús de taquilles si sou de 1r o 2n d’ESO) i amb això, conjuntament amb la vostra implicació, podem ajudar a millorar el dia a dia del nostre jovent. Hi ha moltes formes de col·laborar! Ajudeu-nos a construir la família i el projecte de La Romànica.
Gràcies i ENDAVANT!

Això ja comença! Una abraçada ben i ben gran!

VISCA L’INSTITUT LA ROMÀNICA!