COB Orienta 2019

Text i imatges: Esther Perarnau

Aquí teniu unes fotos d’uns tallers on ha participat tot l’alumnat de 3r d’ESO. Aquesta és una iniciativa de COB Orienta, una fundació de l’Ajuntament de Barberà que promou la inserció laboral i l’orientació i formació de joves. Cada taller donava un tast de professions d’àmbits molt diversos, d’una manera pràctica i lúdica: química, sanitat, serveis de protecció i seguretat, serveis socioculturals i a la comunitat, activitats físiques i esportives, agrària, hoteleria i turisme, i per últim, indústria 4.0.

Han estat tres dies de tallers a la torre d’en Gorgs, on el nostre alumnat ha tingut la possibilitat de -per unes hores- practicar tots aquests oficis. Moltes gràcies a totes les persones que han treballat de valent per fer-ho possible!

Esperem repetir l’any vinent!!!